Programma

De bevers (meisjes + jongens 4,5 t/m 7 jaar) hebben elke zaterdag opkomst van 10.45-12.30 uur. Bij evt. wijziging zie je dit hieronder. Het is handig deze voor een opkomst door te nemen, zodat uw zoon of dochter geschikt gekleed naar de opkomst komt. De leiding kan beslissen een programma aan te passen aan onverwachte omstandigheden.

MAART
02 Vandaag gaan we een kampvuurtje maken.
09 Vandaag staat in het teken van Piraten. Je mag als piraat verkleed komen. We gaan allemaal activiteiten doen in het thema Piraten.
16 Vandaag staat in het teken van Piraten. Je mag als piraat verkleed komen. We gaan allemaal activiteiten doen in het thema Piraten.
23 EHBO, na vandaag weet je precies wat je moet doen als er iemand bloed heeft. Ook zullen we een ontruimingsoefening hebben vandaag.
30 Vandaag staat in het teken van Pasen. We gaan een Paasknutsel maken, Paasspelletjes doen en eieren zoeken. Ook zullen we vandaag de kinderen die een brief hebben gekregen gaan installeren en zullen er kinderen gaan overvliegen.

APRIL
06 Vandaag hebben we een feestje want de leiding is Jarig. Kom je ook gezellig op ons feestje? Je mag vandaag met gekke verjaardagsharen naar de opkomst komen.
13 Met goed weer hebben we vandaag opkomst bij het surfeiland, Hier gaan we gezellig spelletjes spelen. Is het vandaag erg slecht weer hebben we gewoon opkomst bij het clubhuis. Hou de app in de gaten.
20 MIJN OUDER IS DE BESTE! Vandaag mag je papa of mama meenemen en samen met papa/mama ga je allemaal opdrachten uitvoeren. Zeker weten dat jouw papa/mama de beste is.
27 GEEN opkomst, vanwege Koningsdag

MEI
04 In de ochtend gaan we iets leuks maken voor al die lieve mama’s. In de avond is er Dodenherdenkking. Hier is de scouting ook bij aanwezig. Meer info volgt nog.
11 GEEN opkomst De leiding is op HIKE
18 We hebben opkomst bij de geitenboerderij in het Amsterdamse bos. De opkomsttijden blijven hetzelfde. We verzamelen bij de ingang van de geitenboerderij. Spreek eventueel carpoolen af in de beverapp. Nieuwe Meerlaan 4, 1182 DB Amstelveen
25 Samen met Noa en Sterre toveren we het clubhuis om in een heuse kermis. Met spelletjes en suikerspinnen.

Groetjes van de beverleiding,
Steven Stroom (Stefan), Sterre Stroom (Madelief), Noa (Tamara), Rebbel (Serra) en Rozemarijn (Anna).

Kom een keertje gratis kijken!
Klik hier om 3x gratis kennis te maken.