Programma

De dolfijnen (meisjes 7 t/m 11 jaar) hebben elke zaterdag opkomst van 10.30-12.30 uur.
De leiding kan beslissen een programma aan te passen aan onverwachte omstandigheden.

JANUARI
06 Geen opkomst
13 Geen opkomst, maar wel een Boerenkoolfeest voor de gehele groep in Dorpshuis de Reede in Rijsenhout. Klik hier voor de uitnodiging.
20 Jaah, weer gewone opkomst
27 Gewone opkomst

FEBRUARI
03 Zwemmen Waterlelie met alle speltakken van 15.00-16.00 uur. Klik hier voor meer informatie.
10 Neem al je creativiteit maar weer mee, vandaag gaan we weer druk aan de slag om een mooie knutsel te maken.
17 Deze opkomst hebben we niet ’s ochtends, maar juist ’s avonds opkomst. Je mag zelfs in je pyjama naar scouting komen, want we houden een gezellige filmavond. De tijd voor deze opkomst is van 18.30-20.30 uur.
24 Vorige week hebben we het zo rustig aangedaan, tijd voor wat actiefs! We gaan deze week ons vermaken in de gymzaal en lekker klimmen en klauteren.

MAART
02 Hamertje tik! We gaan deze week beginnen aan het bouwen van een hut.
09 Vorige week zijn we al een heel eind gekomen met het bouwen. Deze week maken we de hut af en richten het gezellig in.
16 We houden deze opkomst vrij, zodat jullie zelf mogen kiezen wat we voor leuks gaan doen.
23 Ooh het kamp komt er alweer bijna aan! Deze week gaan we alvast oefenen met een paar kampspellen.
30 De paashaas heeft weer uiterst zijn best gedaan om de eitjes te verstoppen. De rest van de opkomst staat in het teken van Pasen.

APRIL
06
 ZOEF! Daar vliegt de bal bijna om je oren, maar gelukkig kon je deze nog net ontwijken… Vandaag spelen we meerdere varianten van trefbal.
13 Wat gaan we vandaag weer voor moois maken? En met welk materiaal en hulpmiddelen gaan we werken? Het wordt vast een prachtige knutsel!
20 We houden deze opkomst vrij, zodat jullie zelf mogen kiezen wat we voor leuks gaan doen.
27 Geen opkomst ivm Koningsdag

NOTEER IN JE AGENDA:
ma. 29-04 t/m vr. 03-05 2024 gaan wij op dolfijnenkamp!
Meer informatie krijg je t.z.t.

Groetjes van de dolfijnenleiding,
Baloe (Sebastiaan), Bagheera (Thomas), Raksha (Emyliene), Marala (Emma)

Kom een keertje gratis kijken!
Klik hier om 3x gratis kennis te maken.

Leiding gevraagd!

Scoutinggroep Wiol & Willem Barendsz. Zoekt actieve leiding voor diverse speltakken. De tijden hangen af van de opkomst van de groep en de leeftijd waarmee je aan de slag wilt. Het gaat in principe om de vrijdagavond, zaterdagochtend of -middag. Leiding geven bij de Scouting is een leuke en gezellige vrijetijdsbesteding zowel met de kinderen als de overige leiding binnen de groep! Voor verdere informatie via het contactformulier

Giften en schenkingen

Wilt u Scouting Wiol en Willem Barendsz. een warm hart toedragen? dan kunt u vrijwillig geld storten op onze rekening
NL11 INGB 0005843490 tnv Wiol en Willembarendsz Aalsmeer. Uw gift komt ten goede aan de uitvoering of ondersteuning van de scouting activiteiten. We kunnen het heel goed gebruiken en bijvoorbaat dank voor uw gebaar.