Programma

De bevers (meisjes + jongens 4,5 t/m 7 jaar) hebben elke zaterdag opkomst van 10.45-12.30 uur. Bij evt. wijziging zie je dit hieronder. Het is handig deze voor een opkomst door te nemen, zodat uw zoon of dochter geschikt gekleed naar de opkomst komt. De leiding kan beslissen een programma aan te passen aan onverwachte omstandigheden.

MEI
18: We hebben opkomst bij de geitenboerderij in het Amsterdamse bos. De opkomsttijden blijven hetzelfde. We verzamelen bij de ingang van de geitenboerderij. Spreek eventueel carpoolen af in de beverapp. Nieuwe Meerlaan 4, 1182 DB Amstelveen
25: Samen met Noa en Sterre toveren we het clubhuis om in een heuse kermis. Met spelletjes en suikerspinnen.

JUNI
01: We gaan met elkaar naar de open dag van de brandweer in Aalsmeer. We verzamelen om 10.45u op de parkeerplaats bij het oude politiebureau op Dreef 2. Om 12.30u kunt u uw kind hier ook weer ophalen.
08: Vandaag gaan we varen naar het eiland, daar zullen we spelletjes doen en lunchen. We zullen vandaag opkomst hebben van 10:45 t/m 14:00 uur. Om 14:00 uur zijn we terug bij het hek. Mocht het heel slecht weer zijn vandaag, zullen we op het scoutingterrein blijven en is de opkomst om 12:30 uur afgelopen. Dit zullen wij communiceren via de app.
15: Morgen is het vaderdag. Vandaag gaan we iets stoers maken voor al die stoere vaders.
22: Vandaag staat in het teken van alle kleuren van de regenboog. Het wordt een kleurrijke dag.
29: We trekken vandaag de zwemvesten aan en gaan met de waterfietsen het water op. Ook zullen we met lekker weer waterspelletjes doen. Denkt u aan zwemkleding en een handdoek? We gaan NIET zwemmen.

JULI
06: Brr, een kwal! Deze glibberige beestjes komen we liever niet tegen op het strand! Gelukkig maken wij vandaag hele vrolijke kwalletjes. Met elkaar knutselen we een hele kwallenfamilie.
13: De laatste opkomst voor de zomervakantie, deze zullen we (traditiegetrouw) afsluiten in het Linneaushof samen met de Welpen en de Dolfijnen. Meer informatie over deze dag volgt nog.

Hierna begint de zomervakantie. In september zullen we elkaar weer zien. Fijne vakantie en hou de app in de gaten voor de nieuwe opkomsten.
Voor vragen of afmelden van uw zoon/dochter: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 06-10813064

Groetjes van de beverleiding,
Sterre Stroom (Madelief), Noa (Tamara), Rebbel (Serra), Rozemarijn (Anna) en Stanley Stekker (Sjors).

Kom een keertje gratis kijken!
Klik hier om 3x gratis kennis te maken.