Vertrouwenscontactpersoon

Als er sprake is van een calamiteitensituatie, zoals grensoverschrijdend gedrag, een ongeluk of een sterfgeval, staan onze bestuursleden je graag te hulp of onze vertrouwenspersoon.

Wil je contact opnemen met onze vertrouwenspersoon vul dan je gegevens in, dan neemt de vertrouwenspersoon contact met je op.

Neem contact op met de vertrouwenspersoon

De gegevens van dit formulier zullen direct worden verstuurd naar ons vertrouwenspersoon. De gegevens worden op geen enkele wijze opgeslagen. Naam
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Google privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.

Ook kun je altijd contact opnemen mezt het landelijk opvangteam van Scouting Nederland. Dit team bestaat uit landelijk vrijwilligers die groepsbesturen adviseren over hoe ze hiermee om kunnen gaan. Deze vrijwilligers zijn ervaren in de hulpverlening en hebben veel ervaring met dit soort situaties. Zij verwijzen Scoutinggroepen indien nodig door naar de juiste instanties. Meer informatie over het Landelijk opvangteam is hier te lezen.