De scouts (10,5 t/m 16 jaar) hebben elke zaterdag opkomst.
- Zomeropkomst (mei-oktober) van 13.00-17.30 uur (bij slecht weer van 13.00-15.00 uur)
- Winteropkomst (nov-april) van 15.00-17.00 uur
De leiding kan beslissen een programma aan te passen aan onverwachte omstandigheden.

De boten liggen weer klaar om mee te gaan zeilen... dus vanaf nu draaien we weer de zomertijd van 13.00-17.30 uur, met uitloop naar 18.00 uur (het kan zijn dat we tegenwind hebben). En bij slecht weer gaan we niet zeilen en hebben we opkomst van 13.00-15.00 uur. Kijk elke zaterdagochtend na 10.00 uur op deze site  of in de groepsapp 'Scoutingouders" voor evt. wijzigingen. In de lente/zomer proberen we zoveel mogelijk om op het water te zijn, om te (leren) zeilen, roeien of andere waterspelen te doen. Ben je een zaterdag niet aanwezig, meld je alsjeblieft af i.v.m. bootindeling. Voor verdere vragen/afmeldingen (of wil je in de ouderapp) kan je appen/bellen naar 06-28114804.
Wat neem je standaard mee als je gaat zeilen: Regenpak, dikke trui (want op het water is het altijd kouder dan op het land), drinken en iets lekkers om te eten, zwemkleding (als het te warm weer is om te zeilen), zonnebrand, petje, zonnebril met touwtjes/elastiek aan de pootjes.

OKTOBER
In oktober worden de dagen kouder, dus het kan zijn dat we eerder stoppen. We starten gewoon om 13.00 uur en de eindtijd is afhankelijk van het weer. Kleed je i.i.g. warm aan. In de app-groep van ouders laten we dan weten hoe laat we stoppen.
12: Zeilopkomst. Kleed je warm aan, neem muts, handschoenen mee!
19: Zeilopkomst
26: Laatste keer zeilopkomst

NOVEMBER
02: Eerste gewone opkomst van 15.00-17.00 uur.
09: Gewone opkomst
16: Weekendje in Amstelveen. Klik hier voor meer info.

23: Gewone opkomst
30: Gewone opkomst

DECEMBER
07: Gewone opkomst
14: Gewone opkomst
21: Geen opkomst
28: Geen opkomst

JANUARI
04: Geen opkomst
11: Geen gewone opkomst, maar wel Boerenkoolfeest, een jaarlijkse bijeenkomst van de hele groep. Info t.z.t.
18: Gewone opkomst

NOTEER DIT IN JE AGENDA:
12 t/m 19 juli 2025: Zomerkamp in Haarlem (https://schoteroog.scouting.nl)

Kom een keertje gratis kijken!
Klik hier om 3x gratis kennis te maken.