Wilde Vaart (gemengd 16-20 jaar)

Ben jij tussen de 16 en 20 jaar? Dan ben jij een Wilde Vaarder! Als WVer organiseer je alles zelf. Samen met de andere van je groep besluit je welke activiteiten jullie doen en hoe je de afdeling bestuurt. Ook ga je zelf aan de slag met het organiseren van je kamp, let je op de financiën en doe je alleen activiteiten die jouw afdeling gaaf vindt! Heb je toch advies nodig? Dan is er altijd nog je begeleiding aan wie je vragen kunt stellen!

Kom kijken wat we doen!
Kom vrijblijvend een keer meedoen op zaterdag van 15.30-17.30 uur.
In de zomer zijn we vaak op het water te vinden van 13.00-17.30 uur.

Leiding gevraagd!

Scoutinggroep Wiol & Willem Barendsz. Zoekt actieve leiding voor diverse speltakken. De tijden hangen af van de opkomst van de groep en de leeftijd waarmee je aan de slag wilt. Het gaat in principe om de vrijdagavond, zaterdagochtend of -middag. Leiding geven bij de Scouting is een leuke en gezellige vrijetijdsbesteding zowel met de kinderen als de overige leiding binnen de groep! Voor verdere informatie via het contactformulier

Giften en schenkingen

Wilt u Scouting Wiol en Willem Barendsz. een warm hart toedragen? dan kunt u vrijwillig geld storten op onze rekening
NL11 INGB 0005843490 tnv Wiol en Willembarendsz Aalsmeer. Uw gift komt ten goede aan de uitvoering of ondersteuning van de scouting activiteiten. We kunnen het heel goed gebruiken en bijvoorbaat dank voor uw gebaar.