Opkomst info

Programma

De dolfijnen (meisjes 7 t/m 11 jaar) hebben elke zaterdag opkomst van 10.30-12.30 uur.
De leiding kan beslissen een programma aan te passen aan onverwachte omstandigheden.

JUNI
01: Gewone opkomst
08: Gewone opkomst
15: Gewone opkomst
22: Gewone opkomst
29: Gewone opkomst

JULI
06:  Gewone opkomst.
13: Deze opkomst sluiten we gezellig af met de z’n allen (bevers + welpen + dolfijnen) in het Linnaeushof te Bennebroek.
We verzamelen om 10.45 uur tegenover de parkeerplaats bij het Linnaeushof (LET OP! Parkeren kost 7 euro, ga carpoolen of doe kiss&ride). Om 16.00 uur is het weer afgelopen en rond 16.10 uur kunt u uw kind weer ophalen tegenover de parkeerplaats bij het Linnaeushof. Je krijgt van ons een patatje met een kroket, frikadel of kaassoufflé, iets te drinken en een ijsje, maar als je denkt dat je veel honger/dorst hebt mag je natuurlijk altijd zelf nog iets meenemen. De kosten voor dit gezellige dagje bedragen €22,-. Met mooi weer neem dan je zwemkleding mee en met slecht weer je regenkleding! Je mag je uniform + das deze dag thuislaten evenals breekbare/dure spullen. We hopen op een gezellig dagje in het Linnaeushof. Uiterlijk 7 juli is uw kind opgegeven en is de € 22,- betaald d.m.v. een betaalverzoek. Hierna begint de zomervakantie. In september zullen we elkaar weer zien. Fijne vakantie!

Groetjes van de dolfijnenleiding,
Baloe (Sebastiaan), Bagheera (Thomas), Raksha (Emyliene), Marala (Emma)

Kom een keertje gratis kijken!
Klik hier om 3x gratis kennis te maken.